:))

NU Reeeeb har du något att läsa, du som klagade så för att LILI  inte skrivit något ;))
Sitter hemma brevid min pojkvän, jonaas :))         han dricker öl, och jag tänkte dricka ltie kaffe så jag blir pigg, och sen ska jag ta mig lite älskade martini, ska snart ner och göra mig i ordning, har fått order av amanda,  hon tykcer tydligen att jag ser ofräsch ut ??  eller nåt :D

Igår så va vi hemma hos Joel, för amandas lillasyster fick ha fest där, så vi satt i köket och höll koll på dem. :D
För joelpoel var i tyskland :)          och ikväll vet jag inte vad vi ska göra .  sitta här en stund sen får vi väl se vart vi hamnar!!
:))



JAG.   kolla mina nya öronhängen :)   - svarta rosor.



Mysiga Jessipessi :))




Jag och Amanda hjärtat :))       



Min fina nya kamera väskaaa :))





PUUUSSSPUUUUSS<3

Kommentarer
Postat av: rebecka

ÄNTLIGEN LILI! ;)

2009-03-01 @ 20:24:14
URL: http://elinrebecka.devote.se
Postat av: rebecka

Du förresten LILI. Köpte du skorna ifredags? Isåfall. Ha dom imon! :)

2009-03-01 @ 21:00:02
URL: http://elinrebecka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0