GODMORGON!


Godmorgon!!                Är hos Jonas och jag är sjuk :(  Mina bihålor tar kål på mig :(( Ska nog gå hem snart, men det är så jobbigt att gå. Jag  älsakr att gå ut och gå och röra på mig, men det är inte så skönt när man är sjuk, man blir så trött och anfådd :/  så jag får se hur jag gör.   tänk om det fanns en hiss som man typ kunde teleportera sig med, så kunde man bara gå in i den sen är man hemma. Hade varit skönt, men tänk så tjocka alla hade blivit då, Hade tillochmed varit värre än i USA :D  MIN HALS är tjock, :(   i can soo feel it!! usch.       Liksom vem tycker om att vara sjuk, särskilt på lov. Det är som min mami säger, att ajg blir alltid sjuk på lov. FAST visst jag klarade mig faktiskt i julas. .. fast då hade jag ju min sjukdom ändå.  eller sjukdom och sjukdom, dom har ju ingen aning om vad det är så, va fan ska man kalla det?     menmen.. att vara sjuk suger!          och ordet suger är inte ofta jag använder, eller ja, snarare aldrig men det passa in bra nu för det gör det verkligen. ( suger )

Jonas och Mats målar och spacklar och tapetserar och har sig, så jag har tråkigt, så då kan man ju lika väl skriva lite. right?
SKicka gärna kommentarer till mig så jag har något kul att läsa varje gång jag kikar på min älskade blogg :))  .. och särsklit nu, det skulle muntra upp mig på min sjuka dag :(  Ha det bra, skriver nog senare. Lägger in lite bilder sen med. SJUKA PUSSAR   (PUSSPUSSPUSS)                 / Lisa

Kommentarer
Postat av: Sanne

Åh stackars sötnöt! Krya på dig älskbälsk :)

2009-02-20 @ 12:50:05
URL: http://sanniiiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0