GODMORGON??


En "snygg" bild på när jag är nyvaken och grann, haha. 
Plus att jag fått två mini pluppar i pannan. haha ,.

Och mina ögonfransar är ett. X)Min syster skulle jävlas och klicka av ett kort.




God morgon, eller vad man nu ska säga. Klockan är halv 4,så det passar kanske inte att säga så!! X)  Det är inte varje dag man lägger in en bild på när man är nyvaken, men den bjuder jag på, haha X)Har precis varit nere hos Erika och druckit kaffe, fast mitt kaffe blev riktigt starkt, så det va inte precis tasty!!
Men så kan det vara. Får gå upp i köket och ta mig lite bryggkaffe, eftersom erika bara hade snabbkaffe och jag inte lyckades träffa rätt på mängden!Ikväll ska jag och Jonas på bio, vi ska kolla på "bedtime stories" med Adam Sandler, verkar skitbra!! Och idag har jag inte hunnit sola, så det blir nog det imorgon!!                 ..PUSSPUSS









Pontus och jag hade iallafall kul igår :))
Pontus och jag hade iallafall kul!!

Kommentarer
Postat av: rebecka

den bion verkar asbra! :) och jag tycker du är skitsöt även fast du är nyvaken! haha.

2009-02-18 @ 18:39:06
URL: http://elinrebecka.devote.se
Postat av: Kiiiim :)

Du är sååå söt ungjävle :D <3

2009-02-19 @ 17:35:18
URL: http://schiiiim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0