PARTYPARTY!!

Ikväll , vid kl5, så ska vi till Joakim och äta lite. Det blir jag, Jonas, Sanna och Joakim.                                                 Jocke ska laga mat, lövbiff och pommes :D så vi får väl se ifall det är ätbart. haha..                                                                 Sen ska jag träffa min underbara Amanda, det ska bli roligt, det var ett tag sedan man träffade henne. Sen så ska vi nog bort på Timmys 20- årsfest. TrevligtTrevligt. Sen imorn blir det nog inte lika kul, för då är man bakis. Hahaa.      Hoppas ni alla andra har en bra kväll, för det ska vi ha, :)

 

Min underbar vän amanda. :)


Pussochkram.             Lisa


Kommentarer
Postat av: Mändy

Det kommer bli hur kul som helst älskling, och jag saknar dig! <3

2009-02-14 @ 14:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0