Lediga Fredag jag Älskar dig. :))

Idag har vi ledigt. Känns underbart!!
Tyvärr så vaknade jag vid halv nio idag, för min syster väsnades och min hund pep. :/
Men annars så är denna dagen bra, visst det är fredagen den 13, men jag har haft tur dessa fredagarna, hittills iaf. :)

Igår var Erikafika här, mysmys!!
    Vi va allmänt dumma i huvuvet, Men jädrans kul hade vi :P
Jonas har en stark åsikt om att vi pratar i mun på varandra, men vi förstås våra konversationer iallafall :)) han behöver inte fatta, det är inte vårt fel fall han inte hänger med i svängarna. HAHA    X)
Det var kul att umgås med min nästan granne, det var ett tag sedan pudding! .. och nu på sportlovet, blir det en jävla massa hanging out together :))                                            Ikväll så ska vi fira mats, Jonas papi. Han fyller äldre. :)) Sen vet jag inte riktigt mer.                      



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0