Lördagskvällen, 20årsfest.

Hade heltrevligt igår.   Först var jag, Sanna och Jonas hos Jocke och åt mat. Tänkte det skulle bli romantisk "alla hjärtans dag" middag, men nej. Det blev inte så, men det va mysigt anyway :)) 


 



Sen så åkte jag hem och gjorde i ordning mig och jag och Erika trippade sedan ner till Elin och Amanda. Elin gjorde iordning sig, så vi passade på att ta lite kort :) Och Erika är så söt i sitt rödfärgade hår :P
.. Your my celebrity honey!!


Och sen var vi redo för att gå :)) 


Vi förfestade först hos Robban, sen gick vi till Timmys kalas :))

Grattis Timmy på 20årsdagen.

Folk var jätte snygga på festen, och fick några få bilder på alla outfits, här är några puddingar :DD

Amanda körde med ett avslappnat linne, kavaj, med upprullade armar, och leggins jeans.  
Erika körde på matchande väska , till håret, och två långlinnen, rutigt och svart. Hon även med kavaj, fast lite kortare variant.

AMANDA                                                                    ERIKA
                 
Själv hade man på sig en liten större t-shirt med tryck, och ett lössittande skärp över. Mina svarta leggins-jeans och mina nya skor, ville ha högre klackar men det var lite halt uute, så det fick bli dem.
Tänkte även ha min svarta "lack" jacka med min pälsväst, men DET var kallt. :D:D
 
Vi var snygga OCH hade kul!!



Mimmi och Elin :))
    Båda med haklapp, Hörde sen att Elin och Joel hade suttit
i köket och mumsat upp resterna av Timmys potatisgratäng :)) En liten fågel vid namn elin, kom och
viskade i mitt öra, med potatis-andedräkt, kändes på långa vägar.HAH.




           Kommer massa bilder från robbans fest, och sen lite dans bilder :))             ..mm 

Kvällen blev jätte rolig, vi dansade och pratade och hade allmänt roligt  :P
Hoppas att födelsedagsbarnet hade lika roligt som andra hade, och det verkade så .
Det kommer mer bilder sen, för ska snart ner och äta mat hos Anita och Mats, Jonas mamiochpapi. GOTTGOTT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0