MITT I NATTEN!!

Nu sitter jag här, med fyllechipsen och fyllecolan helt perfekt!!
NEJ jag är inte så full, men jag har varit hos Erika och druckit lite smått :D
Vi hade jättekul , verkligen. Som sagt det är ju LOV så man får ju lov att festa te att :D * redig smalänska*    haha ..
Men ialla fall, nu är jag hemma och jävulskt trött. Så ska bara käka upp fyllerchipsen sen ska jag ta och sova.
Tänkte lägga in lite bilder med, bara för att visa va roligt vi hade :))  Kände att mina läsare kanske saknade mig, så får väl lägga in ett inlägg som ni kan se imorn på morgonen. haha .. 



Detta otroligt söta kärleksparet var där, förstås :)) Sebastian och Linnea. Där klickade jag allt perfekt med kameran!!




Och jag och min älskade Josefin var förstås med på bild, haha !! X)



Josefin var snygg i sin outfit, svarta genomskinliga leggins, svart linne, och pricken över i:et, en grå tröjväst.
Hon hade även ett par svarta tjejkängor, som då inte syns på bild, men som var väldigt snygga!!! MATCHANDE!!



Jag, Erika(Ita) och Erika hade i allafall kul!! :D som ni kanske ser. och jag ska gå ner och sola imorn igen. HAHA :)
Men blixten gjorde så att jag såg vit ut, *host*   .. hehe, X)


Kommer mer bilder imorn, för nu måste jag fasen sova.

PUSSOCHKRAMLISA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0