SKÖNA VINTERDAG!!

Jag tycker igentligen inte om snö, men en sådan här dag går ju inte att ogilla.
Det är vitt överallt, och solen värmer på. Det är en perfekt dag att gå ut och gå och ta massa kort,
om man är rätt klädd förstås :))

Jag och Erika va ute och gick runt i den lilla hålan,.
Vi gick på isen, men man såg nästan ingen is för att det låg typ 10 cm snö över. Men några
plättar kunde man hitta, fast det var inte så allt. Fast tur det, annars hade Erika fått ett blåmärke på andra benet också.




Som ni då ser så såg man ingen is :((




Solglajjorna var förstås på , får man ju inte glömma en sån här solig dag.
Så nu kunde jag använda mina snygga glajjor som jag köpte på canarie öarna efter nyår.

Och Erika var ju så klart med på bild, för jag är ju lite fotogalen :D Hahaa.
Tyvärr så hann jag inte vara med på kort, för mitt batteri på kameran dog, för Lisa tänkte inte på det innan hon gick, smarto., men jag ska ladda kameran nu, sen ska jag gå ner till Erika och Linnea och ta massa kort.

(fast man ser ju faktiskt min skugga vid sidan om Erika, festligt. haha)



Vid 5 så ska jag och Erika ner och sola i braåsgården,  så man får lite färg i vintermörkret.
Det behövs!!




Erika försöker leka isprinsessa utan is. 



Nu sitter jag här inne i värmen och bloggar och dricker kaffe.
Underbart, Erika anser att jag är en "kaffeoman" men det kan man ju inte hålla med om.
Men folk som dricker kaffe, kan ni inte hålla med om att det är så gott. Det är skönt att bara
sätta sig ner och ta en kaffe och ta det lugnt. :))
Tycker iallafall jag är jätte härligt.                               -fast visst det är ju gott med te med. Men jag har
perioder då jag dricker te i mängder, men inte nu:D

IALLAFALL;
Jag tycker att ni ska klä på er era varmaste kläder och gå ut och gå i det mysiga vädret.
Ni behöver inte sminka er eller kamma håret, sätt upp en tofs eller sätt på er en mössa.
Ta tag i solglajjorna och sköna skor, och glöm inte vinterjackan och halsduken. :))
jag rekommenderar det :))                KRAMKRAM





 

Kommentarer
Postat av: Lollo

kaffe ska det va! =) var det du som skrev till mig innan om skorna med öppen tå? dom är från dinsko iaf =)

2009-02-17 @ 00:11:29
URL: http://confessionsbyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0