SOLASOLASOLA :))



HEJHEJ!
Om en halv timma ska jag gå ner och Sola, det ska bli SÅÅÅ skönt :)) Och jag gick upp vid 8.00 idag, ( la mig vid 02.00 )  bara för att jag skulle hjälpa min styvpappa att hämta ved, tänkte då rör man ju på sig och det är ju nyttigt och det blir ju lite "träning" hah.  så jag gick upp och åt frukost vid kl08.00 och kl 11.00 kommer han upp och säger att han inte sovit någonting inatt för att vår hund höll på och pipa och ha sig, så vi får hämta ved imorgon. :/   jaha, då var det bara till och gå och lägga sig igen, somnade i soffan vid 12.00 vaknade typ 2, så jag har sovit lite knasigt detta tygnet, men sovit har jag i allafall!!
Så nu sitter jag här. Har den där känslan "nyvaken, pigg men endå trött", den känslan som man kan känna i halsen att man är trött. Ja det låter kanske lite konstigt, men det lovar jag att någon av er har varit med om. :)  IALLAFALL, igår va ajg och Jonas och kollade på Bedtime stories, jätte bra! .. Jag rekommenderar den. och sen är ju Adam Sandler grym också.
Vi skulle vara lite typiska igår och köpa popcorn , sån där stor ni vet, och till den fick man cocacola. GIGANTISKA muggar, Jag blev fascinerad och satte mig på bion ( innan filmen hade börjat ) Och tog kort på Cocacolamuggen, och jag tror Jonas skämdes. HHAA.   han sa de att, "LISA jag tror nog folk varit på Bio innan och sett den muggen!!"   .. ahha, men jag var bara tvungen att ta kort, så ni måste få se :))

"SNART PÅ BIO: DEN GIGANTISKA COCACOLA MUGGEN"         
 ..
Nej, men man kan ju hoppas!!   
 



Jag kom på det lite senare att jag skulle nog lagt något brevid, så man såg lite mer, hur stor den var, men som Jonas sa, Ni har säkert tidigare varit på Bio och sett denna gigiantiska mugg. HAHAH :))

Det värsta var att jag tog två klunkar precis innan bion började och jag blev jätte kissig, så jag fick allt sitta och hålla mig.
 ( hade kunnat springa iväg, men man vill ju inte missa filmen)                     Jag blev ju inte kissig bara för att muggen var stor, utan det blev nog bara så. HAHA!!                        

Neeh, nu måste jag ta och byta om lite, men jag skriver lite sen, så ses vid. CIAO!

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Ja, ett par i alla färger skulle inte vara fel ;)



Haha, bio och läsk är en farlig kombo! ;)

2009-02-19 @ 17:54:19
URL: http://soerens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0