ONSDAG! :/

Lindex Shop Online - Bälte
Nitskärp från Lindex.
Bild från Lindex Shop Online.

Åh vad jag vill ha det skärpet. Har letat efter ett sånt skärp HURLÄNGE som helst, det borde egentligen vara ganska vanligt i hyllorna, men nej jag har inte hittat något. Kanske är det så att jag har otur, som vanligt, eller så finns dem bara inte överallt som dem borde :) i alla fall, så ska jag in nu någon dag, och åka hem med det i min väska. haha. X)

ONSDAG: Vad ska man egentligen tycka om en Onsdag, ?  jag menar det är mitt i veckan, tråkigt, men det är ju lika långt till helgen som förra helgen?  jag förstår om ni inte förstod den meningen, för det gjorde inte jag heller :/ haha.  Men ni kanske hajar lite. Iallafall. man får se det på den positiva sidan ju. ATT det faktiskt bara är  nån dag kvar, sen är det helg, och partaj :)  Men just nu sitter jag och skriver en uppsats, illa, klockan är faktiskt 23:25 och då SKA man INTE skriva en uppsats, jag säger som jag säger till valpen när något är illa, FY! haha.
Var ute och gick med amanda innan, :)) så skönt att gå ut på kvällen, okej klockan va tio men, skönt skönt skönt anyway!SEN tvingar Amanda mig att skicka alla bilder från ALLA tillfällen?  alla bilder jag tagit, typ, åh som hon har tjatat så nu får man väl ta tag i att då. Och det tar ju ett TAG! :/ men så är det när man tar kort hela tiden. man får skylla sig själv.Ha..


Jag gjorde ett STORT hjärta i snön häromdagen, men dem bilderna jag tog på det, försvann när jag la in allt i datorn, och raderade minneskortet, mitt pucko :( men jag får göra ett nytt, men hoppas inte att jag kan det, för jag vill itne ha mer snö nu. det ska ju snart bli sommar ju!! Vet inte världen det?, fattar inte himlen och molnen det?   .. det verkar inte så! Jag menar det ska vara brun grönt på marken när man vaknar, men det är fortfarande vitt, så vitt att ögonen vill blunda och gå och sova igen. MEN solen är ju iallafall framme, UNDERBART!  Så det hajjar den ialla fall, :)



Var lite fotosugen, så jag tog mitt nagelack, min fotlänk och ellis halsband och mixade lite, man har ju tagit kort på allt härhemma nu ju :/ så det finns ju inget intressant. Så jag längtar tills man kan gå ut i sommar och ta kort på alla färger och saker :)   kulkul.

Och i helgen ska jag festa med mina tjejer Ida och Mimmi, åh så kul vi ska ha! Det var ett tag sedan vi partajade ordentligt. Sist skulle vi mysdricka och kolla på melodifestivalen, men det slutade med att Ida blev full, lisa blev full, mimmi blev full. Lisa åkte hem. Ida gick hem  och ja gissa resten. ingen mådde så bra dagen efter iallafall.
Kvällen däremot var väldigt kort. Det fanns ju mintu på bordet, som lisa och ida va väldigt flitiga med att shota lite mycket av. men det är en annan historia. hahah!! X
Men Amanda ska nog också vara med oss i helgen, och ja det var ett tag sedan vi umgick riktigt så :/ :) så det ska bli mysmys. Hoppas kvällen blir lyckad, och att jag inte tar för mycket bilder på amanda så jag måste sitta och skicka en hel dag. HAHA :))

Bilden är inte från den kvällen. jag tror den är från när vi var hos Joel eller hos Robban   :):)   ( det var ett tag sedan)

)

nehe. gå och sova lite kanske? Det behövs om man ska plugga och städa imorgon, :/  


PUSS OCHKRAM!                     // LisaDahlström.




 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0