... pluggar.

Nu sitter jag och pluggar. Skriver en uppsats , samma som igår, och det är såååå segt! Det är kallt hemma och det är tomt :( men men. Tänkte kanske gå ut och gå en runda med min vovve, och samla tankarna lite. Det hade varit skönt. men vi får väl se, för jag måste vara klar idag, inte ikväll. :/ 

Vill att det ska bli lördag nu! X)

Annars idag så ska jag även städa. Det är ju inte heller så kul, men det behövs ju.  det är ett måste. Det hade varit skönt att åka och shoppa, som jag är så sugen på att göra, men det kanske det kan bli imorgon, :)   hoppas jag. 

Haaha. Var nog lite små lullig på den här bilden tror jag, ni ser ju vilken svamp det är på huvudet. Ha X)
Men kul hade jag iallafall! Och det är ju det som räknas.




Skriver ett litet inlägg sen, :))                 PUSS OCHKRAM LisaDahlström

Kommentarer
Postat av: Lollo

ja jag vill också ha sommar och sol så vi kan vara ute och ta massa kort =) nu är jag tillbaka från kalmar iaf och hittade lite finfina grejer, hoppas du kan åka in till stan och stilla sitt shoppingsug i veckan! haha. Och lycka till med uppsatsen!puss

2009-03-26 @ 17:18:04
URL: http://confessionsbyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0